Content

czwartek, 6 listopada 2014

nocne myśli MA

Nocne myśli Ma


Wczoraj wieczorem, a raczej  jeszcze dziś w nocy, leżąc na łóżku 
tak sobie myślałam. Kim ja jestem?
 Odwracam głowę w lewo, widzę łóżeczko Bla i za drobniutkiej siateczki lekkie zarysy jej twarzy.
 Po prawej mąż, ciężko oddychając, śpiący mąż, który zaraz po Bla 
ululał się pod kołdrą zmęczony po 12-nasto godzinnej pracy. 
I tak sobie myślę z  niedowierzaniem że jestem już matką. 
Matką prawie 2 letniej zdrowej ślicznej dziewczynki.  Przecież jeszcze tak
bardzo dobrze pamiętam jak chodziłam do szkoły 
z ciężka torba wypełnioną szkolnymi zeszytami. 
Doskonale pamiętam też każdy kamień, kosz, plot który mijałam
 w drodze do szkoły od przystanku. I jak o kiosk zahaczałam kupując fajki by móc palić je z koleżankami w szkolnej toalecie czy też w piwnicy u pana Władka. 
Pamiętam dom rodzinny, jak bym wczoraj się przeprowadziła. 
Pamiętam to wszystko jak by się działo jeszcze wczoraj,
 a dziś jestem żoną i matką. 
To jest troszkę jak amnezja ale z drugiej strony wręcz  przeciwnie , bo przecież pamiętam doskonale moment gdy dowiedział się że zostanę mamą i jej kopniaki.
 Pierwszy krzyk Bla, pierwszy posiłek, spacer, ząbek, pierwsze słowo ''mama" , pierwsze kroki. 

Przez ostatnie trzy lata moje życie było spontaniczne i zaskakujące,
ale nie żałuje żadnej chwili:).


Każdy mówi że czas strasznie szybko płynie, ale to nie prawda, my o nim szybko zapominamy.

Wystarczy tylko zamknąć oczy i wszystko się przypomina, wszystko wraca.



0 komentarze:

Prześlij komentarz

Jeśli Ci się podoba, zostaw coś po Sobie. :)

Moje rozdanie ZAPRASZAM!

Moje CANDY do 12.3

MOJE GIVEAWAY

moje CANDY 22.08

w jakim języku?

Obsługiwane przez usługę Blogger.

OBSERWUJ

SKLEP

SKLEP

rękodzieło i handmade - ArtMadam

tu jesteśmy :)

tu jesteśmy!

Image and video hosting by TinyPic

:)

...

...

FlyB - Rękodzieło

...

Polskie Rękodzieło - katalog blogów

...

ZrobiszToSam.com - rękodzieło i porady DIY - wyszukiwarka porad DIY

...

Blogi DIY
genis.pl

...

_

zBLOGowani.pl

:)

:)

:)

:)

_

_

_

_

_

_

FB

Obserwatorzy

wyróżnienie

wygrałam

wygrałam

wygrałam

wygrałam

Wygrałam Konkurs!

Wygrałam Konkurs!

WYGRAŁAM KONKURS

Wygrałam Konkurs!

Wygrałam Candy

Wygrałam Candy

WYGRAŁAM KONKURS

Wygrałam Candy

Wygrałam Giveaway

Wygrałam Candy

Wygrałam Candy

Wygrałam Candy

Lubisz TO !

*