Content

sobota, 6 lutego 2016

Kurkowe CANDY / szydełkowe kurki




Dziś ogłaszam kurkowe CANDY!


Kurki robiłam dla siebie i pomyślałam... może cand?
Zrobię jedną więcej i dam Wam prawo wybory.
Tak więc się stało :).









Czas na zasady oczywiste:

1. dla chętnych obserwacja w blogger TUTAJ lub w Google+ TUTAJ (będzie mi miło).

2. Polubić na FB TUTAJ, również dla chętnych (będzie mi miło).

3. Umieścić pierwszy banerek z linkiem do mnie, na pasku bocznym bloga.

4. Zostaw komentarz z chęcią udziału i z wyborem kurki ( zielona, żółta, różowa, niebieska ). Poniżej.


Candy trwa do 12.03.2016 rok.
Wygrywa tylko jedna osoba.
Po zakończeniu daje sobie 5 dni na ogłoszenie wyników.

Mam nadziej że kurki przypadną Wam do gustu i pięknie udekorują dom w klimacie Wielkanocnym.

Chętnych gorąco zapraszam!!!

ZIELONA

ŻÓŁTA

RÓŻOWA

NIEBIESKA


46 komentarze:

  1. Koło takich kurek to ja nie mogę przejść obojętnie .Cudne!
    W razie co to niebieską poproszę do kredensu będzie mi pasować ;)
    banerek wisi http://mebelkidanielki.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale są urocze ! Piękne kurki wykonałaś :) Niestety w Candy nie wezmę udziału bo nie miałabym dla nich miejsca :( Ale życzę powodzenia dla inncyh :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Superowskie, zwłaszcza niebieska i taką poproszę w razie wygrania ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne są te kuraki!!! Gdybym wygrała, to też wybrałabym niebieską ;) banerek na blogu, pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczności:) Staję w kolejce po niebieską:) Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne te kurki.
    zapisuje się ale oczywiście nie po niebieską:-)
    chce żółtą :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne kurki. stanę z boku i pokibicuję, ciekawa jestem jaki kolor wybierze zwycięzca?

    OdpowiedzUsuń
  8. Ustawiam się w kolejce po żółtą kurkę - cudne są wszystkie!!!
    Dziękuję za zaproszenie i jednocześnie odwdzięczam się podobnym - na moje candy :-)
    http://oo-lexiesart.blogspot.com/2016/01/candy.html
    Pozdrawiam
    Ola - Lexie's Art

    OdpowiedzUsuń
  9. Super te kurki! W candy dam szansę innym, a mam gdzieś na nie zapisany wzór, więc sobie wydziergam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne kurki, banerek na http://hafciarkablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny pomysł! Wybieram żółtą i już spieszę z banerkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie one są fajniutkie :).

    Waham się między żółtą, a niebieską ... Niech będzie żółta i te jej niebieskie nóżki :).

    Zapisuję się.

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne kurki.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kurki są czadowe ! Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  15. Z wielką radochą bardzo chętnie spróbuję wygrać te cudowności! Marze o różowej! Nie!! Niebieskiej! Albo jednak różowej... AAA! Niebieska i różowa wymiatają :D!!!! Nie umiem się zdecydować! :D Słońce a mogę mieć prośbę, żebyś podmieniła link w moim banerku konkursowym na ten: https://www.facebook.com/eastlightscom/photos/a.1715029625401070.1073741828.1696487927255240/1715029308734435/?type=3&theater ;))) Ściskam!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Różowa mnie urzekła, koniecznie muszę spróbować (żeby potem nie żałować;)) ją wygrać, może się uda ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się do zabawy i wybieram żółtego kurczaczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam się i wybieram żółciutką! myszkimamy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Namówiłaś mnie kochana, biorę udział i wybieram....RÓŻOWĄ, a jakże :-) Śliczne są!❤
    Buziaki :-******

    OdpowiedzUsuń
  20. Chętnie wezmę udział bo kury bardzo śmieszne. Mi również niebieska pasuje :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Witaj,jak mozna to i ja sie na kurke zapisze.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  22. ustawiam się w kolejeczce :)
    bardzo podoba mi się żółta kureczka :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne te Twoje kurki, bardzo chciałabym otrzymać żółtą! cytrulina.blogspot.com
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  24. różowa :D

    dziekuje za udział w moim candy i za zaproszenie do Ciebie

    kureczki są słodkie :))

    OdpowiedzUsuń
  25. Oczywiście dołączam! Kurki boskie. Przygarnęłabym wszystkie ;) Ale żółta i zielona podbiły moje serce :) Banerek już zaraz powieszę u siebie http://ewulaki.blogspot.com/ :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  26. Obserwuję jako Kamila B.
    Goole+ Kamila B.
    wybieram żółtą ;)
    baner takingcareofhair.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. idę w tradycję:) wybieram żółtą:) bardzo chetnie się zapisuję i oczekuję na wyniki:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Kurki boskie :) chętnie przyłączę się do zabawy :) Poproszę żółtą :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Biorę udział;)
    Wybieram żółtą kurkę ;)
    Banerek juz dodałam na bloga

    OdpowiedzUsuń
  30. Ha! urocze. Najbardziej to trafiają do mnie te dyndające nożyska. :) Jako tradycjonalistka poproszę o żółtą kurkę. Fajnie będzie się komponować z zielonych zającem(którego ostatnio nabyłam).

    OdpowiedzUsuń
  31. Z przyjemnością wezmę udział w zabawie. Wybieram niebieską kurkę.

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczne te kurki:) zapisuję się i wybieram żółtą :))

    OdpowiedzUsuń
  33. Dziękuję za odwiedzinki:-) i dzięki za zaproszenie do Twojego candy, oczywiście zgłaszam się w kolejce i wybieram kurke różową :-) dla córci.
    Ps. Mam problem z blogerem,kradnie mi komentarze pod ostatnim postem, dlatego sprawdzam swoje kom.pod innym użytkownikiem, mam nadzieję że to tymczasowe.
    Oczywiście obserwuje, banerek zaraz wstawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Z przyjemnoscia ustawiam sie w kolejce :))) Kurki sa Piekne :)))) Ciezki wybor z kolorkiem ,alee jak juz musze wybrac to Poprosze niebieska :)) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  35. A ja spróbuję szczęścia w losowaniu żółtej kurki. :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczne te kurki.
    Jestem nowa w świecie szydełkowych blogów, ale co tam, spróbuje szczęścia :)
    Czytam już po kolei co i jak i wykonuję kolejno kroki :)
    Zatem, mój wybór padł na niebieską kurkę :)
    Pozdrawiam serdecznie i życzę wszystkim szczęścia.

    OdpowiedzUsuń
  37. Też się zgłaszam :) i żółtą :)
    O mały włos i bym przegapiła zabawę :) a tak często tu wchodzę :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ko -ko-koniecznie , bez zwłoki udział biorę !
    Kurki cudne wszystkie!
    Jako ,że zbliżają się urodziny "największej w familii", 2 letniej Karolinki, z myślą o niej wybieram kurkę w różu!
    Moc pozdrowień!
    Zapraszam na me wyzwanie, na me candy pozdrawiam wiosennie!

    OdpowiedzUsuń
  39. Staję w kolejeczce i poproszę żółtą.
    Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń

Jeśli Ci się podoba, zostaw coś po Sobie. :)

Moje rozdanie ZAPRASZAM!

Moje CANDY do 12.3

MOJE GIVEAWAY

moje CANDY 22.08

w jakim języku?

Obsługiwane przez usługę Blogger.

OBSERWUJ

SKLEP

SKLEP

rękodzieło i handmade - ArtMadam

tu jesteśmy :)

tu jesteśmy!

Image and video hosting by TinyPic

:)

...

...

FlyB - Rękodzieło

...

Polskie Rękodzieło - katalog blogów

...

ZrobiszToSam.com - rękodzieło i porady DIY - wyszukiwarka porad DIY

...

Blogi DIY
genis.pl

...

_

zBLOGowani.pl

:)

:)

:)

:)

_

_

_

_

_

_

FB

Obserwatorzy

wyróżnienie

wygrałam

wygrałam

wygrałam

wygrałam

Wygrałam Konkurs!

Wygrałam Konkurs!

WYGRAŁAM KONKURS

Wygrałam Konkurs!

Wygrałam Candy

Wygrałam Candy

WYGRAŁAM KONKURS

Wygrałam Candy

Wygrałam Giveaway

Wygrałam Candy

Wygrałam Candy

Wygrałam Candy

Lubisz TO !

*