Content

poniedziałek, 3 listopada 2014

kreatywna MAMA

kreatywna  MAMA


Pozwoliłam się nazwać kreatywną mamą, ponieważ to ja sama wyczarowałam takie cudo dla mojej córeczki Bla. Oryginalna i niepowtarzalna, nikt takiej nie ma :)
Czekałam tylko aż kupimy Bla kurteczkę zimową by móc już działać na szydełku.
Po zrobieniu czapki patrząc na resztki wełny, myślałam jak ją wykorzystać. Wpadłam na świetny pomysł, wydziergam jeszcze coś w ala komina czy golfa.


Szydełkowanie naprawdę jest proste, gorąco zachęcam bycie kreatywną mamą.

Nic tak nie cieszy jak własnoręcznie wykonana czapka.




















Czapka + komin - JA
Kurtka - reserved 
Getry - butik
Buty - CCC

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Jeśli Ci się podoba, zostaw coś po Sobie. :)

Moje rozdanie ZAPRASZAM!

Moje CANDY do 12.3

MOJE GIVEAWAY

moje CANDY 22.08

w jakim języku?

Obsługiwane przez usługę Blogger.

OBSERWUJ

SKLEP

SKLEP

rękodzieło i handmade - ArtMadam

tu jesteśmy :)

tu jesteśmy!

Image and video hosting by TinyPic

:)

...

...

FlyB - Rękodzieło

...

Polskie Rękodzieło - katalog blogów

...

ZrobiszToSam.com - rękodzieło i porady DIY - wyszukiwarka porad DIY

...

Blogi DIY
genis.pl

...

_

zBLOGowani.pl

:)

:)

:)

:)

_

_

_

_

_

_

FB

Obserwatorzy

wyróżnienie

wygrałam

wygrałam

wygrałam

wygrałam

Wygrałam Konkurs!

Wygrałam Konkurs!

WYGRAŁAM KONKURS

Wygrałam Konkurs!

Wygrałam Candy

Wygrałam Candy

WYGRAŁAM KONKURS

Wygrałam Candy

Wygrałam Giveaway

Wygrałam Candy

Wygrałam Candy

Wygrałam Candy

Lubisz TO !

*