Content

piątek, 14 listopada 2014

nieustanne prasowanie

nieustanne  prasowanie



Dziś chciałam wam opowiedzieć naszą nie kończącą się historie z żelazkiem. Każdy wie że w pierwszych dniach życia noworodka 
prasowanie jest wskazane, ponieważ zabija bakterie, alergeny i roztocza, 
lecz można je zaprzestać już po 3 miesiącu życia.
Nie w naszym przypadku, ponieważ
Ma 
chyba jest wyczulona na nie tak jak pogniecione ubranka, ale właśnie na bakterie które siedzą na ubraniach Bla.
Można powiedzieć że ubranka Bla są już prasowane dwa lata i nie zamierzam przestawać. Na początku prasowałam dosłownie wszystko, od pieluch tetrowych, kocyków aż po skarpetki Bla.
Skarpet już nie prasuje bo uznałam to za małą przesadę, 
ale majteczki nadal prasuje i nie przestane,
 bo to one maja najbliższy kontakt z Bla.
Mówią że to strata czasu przy tak dużym dziecku, 1,5 godzinnym staniu przy żelazku co 2, 3 dni.
Szczerzę mówiąc wolę prasować niż myć okna czy naczynia 
i nie zniechęca mnie nawet to, 
że nasze żelazo zostawiło mi pamiątkę do końca życia.
Blizne na lewym udzie, na wysokości deski do prasowania,
Pamiętam jak dziś, gdy prasowałam śpioszki Bla i niezdarnie zjechałam za mocno żelazkiem z deski prosto na moje udo.
Ojjj... bolało bolało.

A jak u was to wygląda?
Czy też macie manie prasowania ubranek waszych pociech?



http://planeria.pl/artykul/jakie-zelazko-wybrac-1213/

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Jeśli Ci się podoba, zostaw coś po Sobie. :)

Moje rozdanie ZAPRASZAM!

Moje CANDY do 12.3

MOJE GIVEAWAY

moje CANDY 22.08

w jakim języku?

Obsługiwane przez usługę Blogger.

OBSERWUJ

SKLEP

SKLEP

rękodzieło i handmade - ArtMadam

tu jesteśmy :)

tu jesteśmy!

Image and video hosting by TinyPic

:)

...

...

FlyB - Rękodzieło

...

Polskie Rękodzieło - katalog blogów

...

ZrobiszToSam.com - rękodzieło i porady DIY - wyszukiwarka porad DIY

...

Blogi DIY
genis.pl

...

_

zBLOGowani.pl

:)

:)

:)

:)

_

_

_

_

_

_

FB

Obserwatorzy

wyróżnienie

wygrałam

wygrałam

wygrałam

wygrałam

Wygrałam Konkurs!

Wygrałam Konkurs!

WYGRAŁAM KONKURS

Wygrałam Konkurs!

Wygrałam Candy

Wygrałam Candy

WYGRAŁAM KONKURS

Wygrałam Candy

Wygrałam Giveaway

Wygrałam Candy

Wygrałam Candy

Wygrałam Candy

Lubisz TO !

*