Content

wtorek, 17 lutego 2015

What is my crocheting - Czym jest dla mnie szydełkowanie.



SZYDEŁKOWANIE- to moja pasja dla której potrafię siedzieć do późnej nocy natomiast rano wstać o 4  i dziergać.
Trudno było nie zauważyć skoro połowa wpisów na blogu jest o szydełkowaniu.

Szydełkowania nauczyłam się sama z filmików na youtube,
więc mogę z czystym sercem powiedzieć o sobie, SAMOUK:)

Pierwsza rzecz którą zrobiłam na szydełku jest mała sowa i pierwsze czapeczki Bla tutaj.
Po jakimś czasie zdecydowałam że na zimę zrobię Bla czapkę i komin na tutaj. Wszystkim bardzo się podobała, wręcz byli zachwyceni i pełni podziwu że ja, sama, taką, przecież nigdy nie słyszeli żebym coś dziergała.
Dokładnie w tedy poczułam że będę to robić, skoro sprawia mi to wielką przyjemność...

Szydełkuje nie długo, a już zdecydowałam się na sprzedaż moich małych dzieł, sklep internetowy: 
dawanda.com/shop/MaiBla,
maibla.otwarte24.pl,
artillo.pl/sklep/maibla.html.


Na dzień dzisiejszy w głowie mam już swój projekt kolejnych prac i czuje że będzie to kolekcja, ale ciiiii....
I tak Wam więcej nie powiem :)

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Jeśli Ci się podoba, zostaw coś po Sobie. :)

Moje rozdanie ZAPRASZAM!

Moje CANDY do 12.3

MOJE GIVEAWAY

moje CANDY 22.08

w jakim języku?

Obsługiwane przez usługę Blogger.

OBSERWUJ

SKLEP

SKLEP

rękodzieło i handmade - ArtMadam

tu jesteśmy :)

tu jesteśmy!

Image and video hosting by TinyPic

:)

...

...

FlyB - Rękodzieło

...

Polskie Rękodzieło - katalog blogów

...

ZrobiszToSam.com - rękodzieło i porady DIY - wyszukiwarka porad DIY

...

Blogi DIY
genis.pl

...

_

zBLOGowani.pl

:)

:)

:)

:)

_

_

_

_

_

_

FB

Obserwatorzy

wyróżnienie

wygrałam

wygrałam

wygrałam

wygrałam

Wygrałam Konkurs!

Wygrałam Konkurs!

WYGRAŁAM KONKURS

Wygrałam Konkurs!

Wygrałam Candy

Wygrałam Candy

WYGRAŁAM KONKURS

Wygrałam Candy

Wygrałam Giveaway

Wygrałam Candy

Wygrałam Candy

Wygrałam Candy

Lubisz TO !

*