Content

piątek, 22 sierpnia 2014

za mało nam

Zawsze Ci czegoś brakuje. Często czujesz niedosyt, niezależnie
od tego czy jesteś szczęśliwy, najedzony czy bogaty. 

Smutne jest to, że nie potrafimy powiedzieć czy jesteśmy szczęśliwi
nie patrząc na otoczenie.
Spoglądamy na ludzi wokół i widzimy co osiągnęli, co kupili, ile dzieci mają,
ile psów i piasku w piaskownicy.
Nie chcemy, ale i tak to robimy, porównujemy nasze szczęście do innych szczęść.  Gonitwa za cudzym szczęściem.
Porównywanie z innymi przychodzi nam pod świadomie, a może by tak zrobić rachunek, ale nie ten porównawczy.
Podsumować co w naszym życiu jest do poprawy, co byśmy w nim ulepszyli, co byśmy chcieli zrobić. Dla siebie. Tylko nie podróbki osiągnięć sąsiada.
 Masz mieszkanie. Masz partnera. masz dzieci, zdrowe dzieci. Masz pasje którą realizujesz. Masz psa, kota, chomika i rybki. Masz czas na hobby. Masz pieniądze na wakacje. Masz nowy samochód. Zostałeś doceniony w pracy. Ludzie cię lubią. Ktoś cie kocha. Jesteś zdrowy

Ale to wciąż za mało...?








1 komentarze:

Jeśli Ci się podoba, zostaw coś po Sobie. :)

Moje rozdanie ZAPRASZAM!

Moje CANDY do 12.3

MOJE GIVEAWAY

moje CANDY 22.08

w jakim języku?

Obsługiwane przez usługę Blogger.

OBSERWUJ

SKLEP

SKLEP

rękodzieło i handmade - ArtMadam

tu jesteśmy :)

tu jesteśmy!

Image and video hosting by TinyPic

:)

...

...

FlyB - Rękodzieło

...

Polskie Rękodzieło - katalog blogów

...

ZrobiszToSam.com - rękodzieło i porady DIY - wyszukiwarka porad DIY

...

Blogi DIY
genis.pl

...

_

zBLOGowani.pl

:)

:)

:)

:)

_

_

_

_

_

_

FB

Obserwatorzy

wyróżnienie

wygrałam

wygrałam

wygrałam

wygrałam

Wygrałam Konkurs!

Wygrałam Konkurs!

WYGRAŁAM KONKURS

Wygrałam Konkurs!

Wygrałam Candy

Wygrałam Candy

WYGRAŁAM KONKURS

Wygrałam Candy

Wygrałam Giveaway

Wygrałam Candy

Wygrałam Candy

Wygrałam Candy

Lubisz TO !

*