Content

wtorek, 2 września 2014

Śpiąca królewna

Tak, sen jest bardzo ważny dla małych dzieci, odpoczywają i regenerują siły.
Ale dziecko 19-nasto miesięczne, które śpi jeszcze dwa razy dziennie 
to lekka przesada. Nie wiem czy sama doszłam do tego wniosku,
czy po prostu inni się dziwili że Bla jeszcze tyle śpi.


Bla zasypia o 22:00, śpi do 9:00 ( to znaczy Ma ją budzi)
                    - Pierwsza drzemka 12:00 - 13:30.
                    - Druga drzemka 17:00 - 18:00.

( 14 godzin na 24 h )

Dlaczego chcę coś zmienić w harmonogramie Bla?

Od dwóch dni Bla kładzie się spać tak jak zwykle, czyli o 22:00 ale zasypia niestety o 23:30. Jeszcze gorsze jest to, że Ta chciały pójść wcześniej spać bo do pracy wstaje o 3:00 w nocy. Ja odebrałam to jako nadmiar snu w dzień.
Zmierzam do tego by Bla spała tylko raz dziennie. Czy się uda?
Niby myślałam o tym już od dawna, ale nie do końca Ma się tak cieszy.
Jedna drzemka znaczy mniej czasu dla Ma, ale mam na dzieje że przez to nie będzie nas tu mniej:).

Pierwszy dzień śpiącej królewny Bla wygląda tak.
Ma w cale Bla rano nie budzi, nareszcie wstaje o 10:12.
O 13:00 pójdzie spać, ale ciężko jest gdyż Bla prawie zasypia na siedząco w wózku, dobra 12:45 Bla śpi, ale nie za długo. Myślę że jakoś się to wyreguluję

Ma zastanawia czy się nie poddać bo sama myśl o humorach Bla ją zniechęca.



Buzi buzi






0 komentarze:

Prześlij komentarz

Jeśli Ci się podoba, zostaw coś po Sobie. :)

Moje rozdanie ZAPRASZAM!

Moje CANDY do 12.3

MOJE GIVEAWAY

moje CANDY 22.08

w jakim języku?

Obsługiwane przez usługę Blogger.

OBSERWUJ

SKLEP

SKLEP

rękodzieło i handmade - ArtMadam

tu jesteśmy :)

tu jesteśmy!

Image and video hosting by TinyPic

:)

...

...

FlyB - Rękodzieło

...

Polskie Rękodzieło - katalog blogów

...

ZrobiszToSam.com - rękodzieło i porady DIY - wyszukiwarka porad DIY

...

Blogi DIY
genis.pl

...

_

zBLOGowani.pl

:)

:)

:)

:)

_

_

_

_

_

_

FB

Obserwatorzy

wyróżnienie

wygrałam

wygrałam

wygrałam

wygrałam

Wygrałam Konkurs!

Wygrałam Konkurs!

WYGRAŁAM KONKURS

Wygrałam Konkurs!

Wygrałam Candy

Wygrałam Candy

WYGRAŁAM KONKURS

Wygrałam Candy

Wygrałam Giveaway

Wygrałam Candy

Wygrałam Candy

Wygrałam Candy

Lubisz TO !

*