Content

środa, 18 czerwca 2014

only child - JEDYNACZKA

Zdaniem mamy, Późne  rodzicielstwo czasem powoduje, że dziecko staje się całym światem. 
Czy Blanka jest całym światem? No tak jest naszym oczkiem w głowie, ale nie jest rozpieszczana, nie bzikuje na punkcie dogadzania dziecku, nie chowam ją pod kloszem, ale nie przesadzajmy z tym. Bezstresowe wychowanie, które robi dziecku wodę z mózgu. 
Model rodziny  2+1 staje się coraz bardziej popularny.

Coraz więcej par decyduje się na jedno dziecko. Czy rośnie nam pokolenie indywidualistów i egoistów?
Wszystko zależy od rodziców!
Pomyśl o tym, że bycie jedynakiem dla twojego dziecka oznacza więcej możliwości rozwoju, więcej twojego czasu, którego nie musisz dzielić, więcej troski. Wykorzystaj to!
Jedynacy korzystają z tego, że rodzice poświęcają im całą swoją uwagę. Mogą też zauważyć problem szybciej niż gdy ich uwaga jest podzielona na dwoje lub więcej dzieci.



zaznaczam, nikt nie powiedział ze Blanka będzie jedynaczka lecz prawda jest taka ze jeszcze nią jest.


podsumowanie: 
Trzeba dać jak najwięcej miłości, ale wyraźnie wyznaczać granice - inaczej się gubi.

Nasz prawie ostatni spacer







0 komentarze:

Prześlij komentarz

Jeśli Ci się podoba, zostaw coś po Sobie. :)

Moje rozdanie ZAPRASZAM!

Moje CANDY do 12.3

MOJE GIVEAWAY

moje CANDY 22.08

w jakim języku?

Obsługiwane przez usługę Blogger.

OBSERWUJ

SKLEP

SKLEP

rękodzieło i handmade - ArtMadam

tu jesteśmy :)

tu jesteśmy!

Image and video hosting by TinyPic

:)

...

...

FlyB - Rękodzieło

...

Polskie Rękodzieło - katalog blogów

...

ZrobiszToSam.com - rękodzieło i porady DIY - wyszukiwarka porad DIY

...

Blogi DIY
genis.pl

...

_

zBLOGowani.pl

:)

:)

:)

:)

_

_

_

_

_

_

FB

Obserwatorzy

wyróżnienie

wygrałam

wygrałam

wygrałam

wygrałam

Wygrałam Konkurs!

Wygrałam Konkurs!

WYGRAŁAM KONKURS

Wygrałam Konkurs!

Wygrałam Candy

Wygrałam Candy

WYGRAŁAM KONKURS

Wygrałam Candy

Wygrałam Giveaway

Wygrałam Candy

Wygrałam Candy

Wygrałam Candy

Lubisz TO !

*