Content

środa, 14 stycznia 2015

I can handle alone - Poradzę sobie SAMA




SAMA - to słowo które słyszę kilka, kilkadziesiąt razy dziennie.
Mimo tego że całkowicie nie wie jak za coś się zabrać to nie poddaje się i głośno krzyczy ( SAMA! ).

Fakt, bywa często to bardzo rozczulające gdy widzimy jak Bla z wielkim trudem i zapałem próbuje założyć spodnie siedząc na nocniku.
Ale i nie ukrywam że takie sytuacje często prowadzą do wyprowadzenia rodziców z równowagi. Sama byłam świadkiem takiej sytuacji i jest to nie przyjemne.

Samodzielność małych dzieci to przecież dobry znak.
Dziecko rozwija się bardzo dobrze.

Bla za wszelką cenę chce udowodnić jak wiele już potrafi i jaka duża już jest.

Nie rozumiem więc dla czego niektóre rzeczy trzeba zrobić szybko albo z precyzyjną dokładnością
Sama nie raz miałam takie sytuacje, jak gotowało się we mnie a Bla buty SAMA zakłada.
Jak widzicie nie jestem idealną Matką :)






0 komentarze:

Prześlij komentarz

Jeśli Ci się podoba, zostaw coś po Sobie. :)

Moje rozdanie ZAPRASZAM!

Moje CANDY do 12.3

MOJE GIVEAWAY

moje CANDY 22.08

w jakim języku?

Obsługiwane przez usługę Blogger.

OBSERWUJ

SKLEP

SKLEP

rękodzieło i handmade - ArtMadam

tu jesteśmy :)

tu jesteśmy!

Image and video hosting by TinyPic

:)

...

...

FlyB - Rękodzieło

...

Polskie Rękodzieło - katalog blogów

...

ZrobiszToSam.com - rękodzieło i porady DIY - wyszukiwarka porad DIY

...

Blogi DIY
genis.pl

...

_

zBLOGowani.pl

:)

:)

:)

:)

_

_

_

_

_

_

FB

Obserwatorzy

wyróżnienie

wygrałam

wygrałam

wygrałam

wygrałam

Wygrałam Konkurs!

Wygrałam Konkurs!

WYGRAŁAM KONKURS

Wygrałam Konkurs!

Wygrałam Candy

Wygrałam Candy

WYGRAŁAM KONKURS

Wygrałam Candy

Wygrałam Giveaway

Wygrałam Candy

Wygrałam Candy

Wygrałam Candy

Lubisz TO !

*