Content

wtorek, 16 grudnia 2014

łowca okazji + wygrana


Dziś chciałam wam przedstawić Bloga lowca-okazji
Tak na prawdę każdy z nas szuka okazji do testowania całkowicie za darmo produktów czy próbek, nie tylko kosmetyków,
 ale i również chemii, produktów spożywczych,
 kosmetyków (i dla dzieci), sprzęty elektroniczne, AGD, po zawieszki i katalogi. No po prostu wszystko!
Blog tan nie tylko informuje nas o testowaniu, ale również o  konkursach, promocjach, rabatach w różnych sklepach jak i o linkach z gazetkami promocyjnymi online.
Ja osobiście zaglądam tam nawet kilka razy na dziennie, ponieważ często jest tak że wpisów na tego Bloga jest kilka dziennie.
Miałyśmy już grzechotkę, płyny do płukania ( 2 litry ), perfumy, makarony, kubek, katalogi, mapy dla dzieci, długopisy, cukierki  itd...
Nie jestem w stanie powiedzieć wam ile produktów testowałam czy dostałam, ponieważ zaglądam na tego bloga na prawdę kupę czasu i dużo tego było,
 dziś nie żałuję.

A jeśli chcecie być na bieżąco z wpisami to zachęcam do polubienie fanpage tutaj


Udało się!
Już wam się chwale co dostałam od P.Małgosi.
2 produkty
4 próbki





POSE  natural Undereye
Krem pod oczy.
Luksusowy, bardzo delikatny krem na bazie z wyciągu z aloesu. Krem ten odżywia, chroni, nawilża, redukuje zmarszczki, przyspiesza odnowę komórek, łagodzi podrażnioną skórę oraz zmniejsza przezskórną utratę wilgoci. Eliminuje opuchniecie oraz poprawia krążenie krwi co prowadzi do rozjaśnienia cieni woku oczu.

Cena około 97zł.



PAESE
Terapia WITAMINOWA
Cel: kruche i suche paznokcie.
Efekt: odżywianie i przywrócenie elastyczności.
Składniki aktywne: witaminy A, E, B5, C, czysty olej                                                    botaniczny.

Zastrzyk witamin pobudzający do życia zniszczone i zaniedbane paznokcie. Terapia witaminowa pomaga w tworzeniu kreatyny, dzięki czemu wzmacnia płytkę oraz ogranicza jej rozdwajanie i pękanie. Przywraca paznokciom właściwy poziom  nawilżania, naturalną gładkość i blask.

Cena około 16zł.



Krem do twarzy.


 Krem pod oczy.


Peeling do twarzy.


Krem do twarzy.

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Jeśli Ci się podoba, zostaw coś po Sobie. :)

Moje rozdanie ZAPRASZAM!

Moje CANDY do 12.3

MOJE GIVEAWAY

moje CANDY 22.08

w jakim języku?

Obsługiwane przez usługę Blogger.

OBSERWUJ

SKLEP

SKLEP

rękodzieło i handmade - ArtMadam

tu jesteśmy :)

tu jesteśmy!

Image and video hosting by TinyPic

:)

...

...

FlyB - Rękodzieło

...

Polskie Rękodzieło - katalog blogów

...

ZrobiszToSam.com - rękodzieło i porady DIY - wyszukiwarka porad DIY

...

Blogi DIY
genis.pl

...

_

zBLOGowani.pl

:)

:)

:)

:)

_

_

_

_

_

_

FB

Obserwatorzy

wyróżnienie

wygrałam

wygrałam

wygrałam

wygrałam

Wygrałam Konkurs!

Wygrałam Konkurs!

WYGRAŁAM KONKURS

Wygrałam Konkurs!

Wygrałam Candy

Wygrałam Candy

WYGRAŁAM KONKURS

Wygrałam Candy

Wygrałam Giveaway

Wygrałam Candy

Wygrałam Candy

Wygrałam Candy

Lubisz TO !

*