Content

środa, 8 października 2014

nocny pijak


Problem nocnego pijaka wygląda u nas tak.
Prawie miesiąc temu Bla zaczęła zbyt często się budzić w nocy, aż do dziś,
wyglądało to na to że Bla jest strasznie spragniona, ale tylko jednego łyczka, czasami tylko umoczy dziubek i jej wystarczy.
OK, ale to już trwa jakiś miesiąc i pobudka nie jest jedna czy dwie, czasem dochodzi aż do około 10!
Już próbowałam wszystkiego wody, gorzkiej herbaty, ale to nic nie dało.
Uwierzcie mi, ale Ma po takiej nocy jest strasznie niedospana.
Nie zdążę dobrze zasnąć, a tu słyszę
 siiicsiuuu - czyli piciu.

Ma już się nie chciało szperać w internecie czym to jest spowodowane, czy okresowe bo na pewno jest wiele teorii jak w każdym. Po prostu musi jej to przejść, tylko ile to jeszcze będzie trwało?






4 komentarze:

  1. Moj Tomasz ma 2 lata i 5 miesięcy i nadal się budzi i woła pić .. tez go nie umiem tego odluczyc.:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Nasz Synek ma trzy latka i już ładnie śpi ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Teraz to już ja chyba to samo mogę powiedzieć, przeszło :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli Ci się podoba, zostaw coś po Sobie. :)

Moje rozdanie ZAPRASZAM!

Moje CANDY do 12.3

MOJE GIVEAWAY

moje CANDY 22.08

w jakim języku?

Obsługiwane przez usługę Blogger.

OBSERWUJ

SKLEP

SKLEP

rękodzieło i handmade - ArtMadam

tu jesteśmy :)

tu jesteśmy!

Image and video hosting by TinyPic

:)

...

...

FlyB - Rękodzieło

...

Polskie Rękodzieło - katalog blogów

...

ZrobiszToSam.com - rękodzieło i porady DIY - wyszukiwarka porad DIY

...

Blogi DIY
genis.pl

...

_

zBLOGowani.pl

:)

:)

:)

:)

_

_

_

_

_

_

FB

Obserwatorzy

wyróżnienie

wygrałam

wygrałam

wygrałam

wygrałam

Wygrałam Konkurs!

Wygrałam Konkurs!

WYGRAŁAM KONKURS

Wygrałam Konkurs!

Wygrałam Candy

Wygrałam Candy

WYGRAŁAM KONKURS

Wygrałam Candy

Wygrałam Giveaway

Wygrałam Candy

Wygrałam Candy

Wygrałam Candy

Lubisz TO !

*