Content

wtorek, 14 października 2014

Cisza: Co u nas poszczy?


Oj, dawno nas tu nie było, ma znalazła a raczej ponowiła sobie zajęcie i tak zleciało.
Nudy nudy i jeszcze raz nudy, chyba przesilenie jakieś, pogoda też nie tryska entuzjazmem. Brak ochoty praktycznie na wszystko, ale czasami się nie da w szczególności gdy się ma dziecko w wieku bez ograniczonego ruchu.


Ma siedzi i siedzi aż do skrzynki zawitały nam mapy!
Mapy dla dzieci, które można było sobie zamówić...
Zaraz nam się humor poprawił, było oglądanie zabawa.



Wraz z mapami w skrzynce znalazłyśmy także 5 próbek z firmy
Swiss Nature.
szampon, płyn do kąpieli, mleczko oczyszczające,
krem do twarzy i ciała, olejek do masażu.
No więc Ma zaprosi chyba dziś Bla do SPA.






Zajęcie Ma - szydełkowanie ciąg dalszy.
Wszystko zakupione i do dzieła!
Tak tak ja wiem że to takie babcine i że to za wczas na myśli o świętach Bożego Narodzenia.
Zanim Ma wydzierga cały komplet... ho ho.
Aniołek już jest troszkę nie foremny ale ma tłumaczy się tym że to jej pierwszy.
Nie skończona śnieżka, wygląda jak serwetka na meblach u babci, ale to nie tak... :)





2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. No taki troszkę chyba krzywy, ale teraz nastawiałam się na takie płaskie aniołki :)

      Usuń

Jeśli Ci się podoba, zostaw coś po Sobie. :)

Moje rozdanie ZAPRASZAM!

Moje CANDY do 12.3

MOJE GIVEAWAY

moje CANDY 22.08

w jakim języku?

Obsługiwane przez usługę Blogger.

OBSERWUJ

SKLEP

SKLEP

rękodzieło i handmade - ArtMadam

tu jesteśmy :)

tu jesteśmy!

Image and video hosting by TinyPic

:)

...

...

FlyB - Rękodzieło

...

Polskie Rękodzieło - katalog blogów

...

ZrobiszToSam.com - rękodzieło i porady DIY - wyszukiwarka porad DIY

...

Blogi DIY
genis.pl

...

_

zBLOGowani.pl

:)

:)

:)

:)

_

_

_

_

_

_

FB

Obserwatorzy

wyróżnienie

wygrałam

wygrałam

wygrałam

wygrałam

Wygrałam Konkurs!

Wygrałam Konkurs!

WYGRAŁAM KONKURS

Wygrałam Konkurs!

Wygrałam Candy

Wygrałam Candy

WYGRAŁAM KONKURS

Wygrałam Candy

Wygrałam Giveaway

Wygrałam Candy

Wygrałam Candy

Wygrałam Candy

Lubisz TO !

*