Content

czwartek, 14 sierpnia 2014

Dessert for today - Deser na dziś

No tak, pora na śliwki już się rozpoczęła!
Dziś ciasto ze śliwkami, nie kupionymi. Ma i Bla same zrywały u dobrego jak śliwki kolegi  :)
Ciasto czy Placek jak tam chcecie ważne że dobre, jest bardzo ale to bardzo szybkie w przygotowywaniu i przede wszystkim proste!
Sądzę że dla początkujących w sam raz.


Oczywiście pomoc w kuchni w postaci Bla bardzo jest przydatna, wydaje mi się że przez to miałam dwa razy więcej zmywania, ale to co. Liczy się to
 że dobrze się bawiła, Bla wsypywała składniki do pojemnika z mikserem i układała śliwki, gdzie przy tym dobrze się bawiła, 
to chyba nasz pierwszy taki wspólny wypiek i mam nadzieje że będzie ich więcej.

Może się ktoś skusi?
 Ciasto jest bardzo proste wiec można zaangażować do niego naszych maluchów.


Skład:
- 250 g mąki, czyli ponad 2 szkl. Ja dodałam połowę szkl maki krupczatki zamiast normalnej.
- 0,5 szklanki oleju.
- 3/4 szkl cukru.
- 4 duże jaja.
-  łyżeczka cukru waniliowego. Ja nie miałam, ale za to dodałam aromat waniliowy.
- 2 łyżeczki proszku do pieczenia.
- około 500 g śliwek.

Składniki podane są na połowę blachy.

W skrócie. Żółtka ubijamy z cukrem, dodajemy olej miksujemy, dodajemy mąkę z proszkiem do pieczenia miksujemy i cukier waniliowy, również miksujemy.

Białka ubijamy na sztywno, dodajemy do ciasta i na wolnych obrotach miksujemy:)
Wylewamy na blachę i układamy wydrylowane śliwki.

Pieczemy w 180 stopniach, przez 45 mni.

U nas wyszło tak.






0 komentarze:

Prześlij komentarz

Jeśli Ci się podoba, zostaw coś po Sobie. :)

Moje rozdanie ZAPRASZAM!

Moje CANDY do 12.3

MOJE GIVEAWAY

moje CANDY 22.08

w jakim języku?

Obsługiwane przez usługę Blogger.

OBSERWUJ

SKLEP

SKLEP

rękodzieło i handmade - ArtMadam

tu jesteśmy :)

tu jesteśmy!

Image and video hosting by TinyPic

:)

...

...

FlyB - Rękodzieło

...

Polskie Rękodzieło - katalog blogów

...

ZrobiszToSam.com - rękodzieło i porady DIY - wyszukiwarka porad DIY

...

Blogi DIY
genis.pl

...

_

zBLOGowani.pl

:)

:)

:)

:)

_

_

_

_

_

_

FB

Obserwatorzy

wyróżnienie

wygrałam

wygrałam

wygrałam

wygrałam

Wygrałam Konkurs!

Wygrałam Konkurs!

WYGRAŁAM KONKURS

Wygrałam Konkurs!

Wygrałam Candy

Wygrałam Candy

WYGRAŁAM KONKURS

Wygrałam Candy

Wygrałam Giveaway

Wygrałam Candy

Wygrałam Candy

Wygrałam Candy

Lubisz TO !

*