Content

wtorek, 3 czerwca 2014

SZCZEPIENIE

Witam, wczoraj byliśmy na szczepieniu Brrr... mama nie znosi igieł.... ale Blanka nie okazywała strachu pewnie dlatego ze nie wie co to jest. Trochę byliśmy spóźnieni ale nic się nie stało. Lekarz mówi że wszystko
w porządku tylko czemu Blanka przestała pic mleko z dnia na dzień ale o tym następnym razem. Tata mocno czymał Blanke a mama się odwruciła aby nie patrzeć i się udało lecz nie zapowiadało się dobrze bo szczepionka była szczy pajaca. Blanka na szczęście była bardzo spokojna po prostu siedziała i nawet nie za płakała ja byłam przygotowana na wielki krzyk!! stałam obok z lizakiem w ręku na uspokojenie. Mimo tego że była bardzo grzeczna lizaka zobaczyła i nie obeszło się bez niego. Jestem z niej dumna.


0 komentarze:

Prześlij komentarz

Jeśli Ci się podoba, zostaw coś po Sobie. :)

Moje rozdanie ZAPRASZAM!

Moje CANDY do 12.3

MOJE GIVEAWAY

moje CANDY 22.08

w jakim języku?

Obsługiwane przez usługę Blogger.

OBSERWUJ

SKLEP

SKLEP

rękodzieło i handmade - ArtMadam

tu jesteśmy :)

tu jesteśmy!

Image and video hosting by TinyPic

:)

...

...

FlyB - Rękodzieło

...

Polskie Rękodzieło - katalog blogów

...

ZrobiszToSam.com - rękodzieło i porady DIY - wyszukiwarka porad DIY

...

Blogi DIY
genis.pl

...

_

zBLOGowani.pl

:)

:)

:)

:)

_

_

_

_

_

_

FB

Obserwatorzy

wyróżnienie

wygrałam

wygrałam

wygrałam

wygrałam

Wygrałam Konkurs!

Wygrałam Konkurs!

WYGRAŁAM KONKURS

Wygrałam Konkurs!

Wygrałam Candy

Wygrałam Candy

WYGRAŁAM KONKURS

Wygrałam Candy

Wygrałam Giveaway

Wygrałam Candy

Wygrałam Candy

Wygrałam Candy

Lubisz TO !

*