Content

czwartek, 5 czerwca 2014

OPADNIEMY? czy WSTANIEMY?

Powoli się rozwijamy ale początek nie jest zawsze łatwy. Mamy duże chęci a mało możliwości nie jesteśmy tak profesjonalni jak inni. Profesjonalee zdjęcia, profesjolanly blog- a my się dopiero uczymy profesjonalizmu lecz skromnie,
nie będziemy na tak bogato jak inni.

Jak dobrze że w końcu chmurki powoli odsłaniają blaski słońca, robi się cieplej to znaczy że nasze spacery i wycieczki będą dłuższe . W domu jest fajnie ale jak się siedzi cały dzień to staje się nudno. A tym bardziej jak taty nie ma przy nas to nuda czasami doprowadza nas do szaleństwa. Oczywiście mama wymyśla nowe zabawy, zajęcia a to ciasteczka własnej roboty a to sprzątanie na wesoło, ale nie ma co już dłużej o tym myśleć. Pakujemy się i idziemy na długi spacer...:) 

Dziś byliśmy u babci a właściwie u prababci. Taka ta pogoda i deszcz nas złapał, a Blanka oczywiście nie mogła się powstrzymać od zabawy w wodzie deszczowej.



0 komentarze:

Prześlij komentarz

Jeśli Ci się podoba, zostaw coś po Sobie. :)

Moje rozdanie ZAPRASZAM!

Moje CANDY do 12.3

MOJE GIVEAWAY

moje CANDY 22.08

w jakim języku?

Obsługiwane przez usługę Blogger.

OBSERWUJ

SKLEP

SKLEP

rękodzieło i handmade - ArtMadam

tu jesteśmy :)

tu jesteśmy!

Image and video hosting by TinyPic

:)

...

...

FlyB - Rękodzieło

...

Polskie Rękodzieło - katalog blogów

...

ZrobiszToSam.com - rękodzieło i porady DIY - wyszukiwarka porad DIY

...

Blogi DIY
genis.pl

...

_

zBLOGowani.pl

:)

:)

:)

:)

_

_

_

_

_

_

FB

Obserwatorzy

wyróżnienie

wygrałam

wygrałam

wygrałam

wygrałam

Wygrałam Konkurs!

Wygrałam Konkurs!

WYGRAŁAM KONKURS

Wygrałam Konkurs!

Wygrałam Candy

Wygrałam Candy

WYGRAŁAM KONKURS

Wygrałam Candy

Wygrałam Giveaway

Wygrałam Candy

Wygrałam Candy

Wygrałam Candy

Lubisz TO !

*