Content

wtorek, 11 sierpnia 2015

Girlandy Statki






Witam, ostatnio były serduszka, które mogą być dla dziewczynek nie koniecznie dla chłopców. Czas na chłopaków, dziś zaskoczę Was stateczkami, bo komu wakacje nie kojarzą się z słońcem, słońce z upałem, upał z wodą, woda z morzem, może z... statkami !!!
Bo mi tak :).

Girlanda składa się z 6 statków o wymiarze   11 x 8,5 cm. 
Po rozłożeniu  około 170 cm.
Między statkami 15 cm.
Po brzegach luźne sznurki 45 cm.






Girlandy do kupienia 














Przypominam Wam jeszcze o trwającym CANDY !!! 



24 komentarze:

  1. Świetna girlanda!!! Bardzo mi się podoba :D
    pozdrawiam, Dżasta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne, nie do wiary, że można coś takiego zrobić ręcznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecudne! Szczególnie to koło ratunkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku, jakie to jest urocze!
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Prze-cud-ne! szkoda, ze pokoik małego jest w kolorze brzoskwiniowym, bo pewnie bym się skusiła na coś takiego :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach! Nasz ulubiony styl :) Wspaniałe są!
    Pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocza! Uprzejmie zazdroszczę talentu:)
    Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna!!! Ostatnio bardzo mnie kręcą takie morskie klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy wygląd bloga, zwłaszcza posty widniejące w tak oryginalnym układzie. Prowadzisz bloga razem z mamą i pomaga ci ona w tworzeniu? Tak wnioskuję po adresie, za który od razu zyskałaś u mnie ogromnego plusa.
    Napiszę podobnie jak reszta, bo to najlepiej odzwierciedla moje odczucia. Po prostu urocze.
    Pozdrawiam.
    cordragon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Cofam to z mamą po zaglądnieciu w zakładkę ,,O mnie'', heh. Teraz to mi się wydaje oczywiste.

    OdpowiedzUsuń
  11. Girlanda jest boska. Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przecudna girlanda! Bardzo pięknie się prezentuje :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna! Od pewnego czasu chodzą za mną morskie klimaty :) Chciałam sobie zrobić ozdobne żaglówki z drewna, ale niestety nie mam wnętrza do którego by pasowały:( Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudeńka wychodzą spod Twoich rąk. Chciałabym umieć robić też takie rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczna girlanda :)) ja niestety na szydełku ani drutach nie potrafię zrobić absolutnie nic :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałaś rację :) zaskoczyłaś mnie niesamowicie! Jak wspaniale wymyśliłaś te stateczki i to koło! Wielki podziw, cudownie to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  17. Statki nie do opisania żadne słowa nie potrafią wyrazić tego jakie to jest świetne czy na prawdę wszystko robisz na szydełku to jest zadziwiające.

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna girlanda! Bardzo letnia i bardzo morska ;) Aż mi się zatęskniło za morzem...

    OdpowiedzUsuń

Jeśli Ci się podoba, zostaw coś po Sobie. :)

Moje rozdanie ZAPRASZAM!

Moje CANDY do 12.3

MOJE GIVEAWAY

moje CANDY 22.08

w jakim języku?

Obsługiwane przez usługę Blogger.

OBSERWUJ

SKLEP

SKLEP

rękodzieło i handmade - ArtMadam

tu jesteśmy :)

tu jesteśmy!

Image and video hosting by TinyPic

:)

...

...

FlyB - Rękodzieło

...

Polskie Rękodzieło - katalog blogów

...

ZrobiszToSam.com - rękodzieło i porady DIY - wyszukiwarka porad DIY

...

Blogi DIY
genis.pl

...

_

zBLOGowani.pl

:)

:)

:)

:)

_

_

_

_

_

_

FB

Obserwatorzy

wyróżnienie

wygrałam

wygrałam

wygrałam

wygrałam

Wygrałam Konkurs!

Wygrałam Konkurs!

WYGRAŁAM KONKURS

Wygrałam Konkurs!

Wygrałam Candy

Wygrałam Candy

WYGRAŁAM KONKURS

Wygrałam Candy

Wygrałam Giveaway

Wygrałam Candy

Wygrałam Candy

Wygrałam Candy

Lubisz TO !

*