Content

piątek, 7 sierpnia 2015

Candy, rozdania, konkursy i nasze wygrane :)


Piękną torbę na zakupy wygrałam na Blogu Dekormanaiczka prowadzony przez Panią Iwonę, która pokazuje nam swoje piękne wnętrza i rękodzieła. Prowadzi również swój własny SKLEP z pięknymi elementami którymi mogli byśmy wystroić nasze wnętrze.
Torba pochodzi z Rossi.pl Magia Wnętrz.

Od razu spodobała się Blance :)









Króliczka/poduszkę wygrałyśmy w Candy u Pani Asi, która prowadzi fantastycznego bloga Kolorowy Ogródek w którym możemy podziwiać jej prace.
Przepiękne poduszki w kształcie królików, piesków, kotków, sów... warto mieć takiego przytulaka.









W giveaway wygrałam girlande.
Drewniane kule i przepiękne pastelowe kolory, które mogą dekorować nasze wnętrze. Wszystko to, działo się na blogu PATI TO LUBI w którym jest na co oko zawiesić.
Zapraszam również do  sklepu fayne.









Stempelki wygrałam w candy na blogu Projekt Prezent gdzie jest aż sześciu właścicieli, każdy z nich tworzy piękne cuda z wykorzystaniem produktów ze sklepy TUTAJ.

Do wybrania miałam 4 stemple.












Na koniec chciałam ślicznie podziękować wszystkim za zabawę i przyznam że ostatnio szczęście się do mnie uśmiecha. 
Jak nigdy...

Przypominam o trwającym CANDY arbuzowe !!!




13 komentarze:

  1. Gratulacje super nagrody !

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj sporo tego szczęścia:))) ale ono właśnie tak lubi przychodzić falami, gratuluję tych wszystkich wspaniałości:))

    OdpowiedzUsuń
  3. ależ ty masz szczęście ;)
    miło mi widzieć mojego króliczka w łapkach ślicznej małej dziewczynki :) dobrze trafił ;)
    życzę miłej zabawy :) pozdrawiam..

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje! Dobra passa :D Oby trwała jak najdłużej! Pamiętam, że wcześniej wygrałaś jeszcze takiego prześlicznego pingwina :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach! Ale cudowności! Gratuluję wygranych. Są naprawdę wspaniałe. Drewniane kule i stemple zachwycają bardzo :)
    Pozdrawiam słonecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczęściara! Fajne rzeczy wygrałaś:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ty to masz ale szczęście wygrać w tylu konkursach !! Wielkie gratulacje. Trafiły Ci się same perełki. A przez tą girlandę nie będę mogła już spać. Mam u siebie już cottony ale te drewniane kule są urocze.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie ostatnio coś szczęście opuściło..ale może tak jak Tobie się odwróci:) śliczne upominki:)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli Ci się podoba, zostaw coś po Sobie. :)

Moje rozdanie ZAPRASZAM!

Moje CANDY do 12.3

MOJE GIVEAWAY

moje CANDY 22.08

w jakim języku?

Obsługiwane przez usługę Blogger.

OBSERWUJ

SKLEP

SKLEP

rękodzieło i handmade - ArtMadam

tu jesteśmy :)

tu jesteśmy!

Image and video hosting by TinyPic

:)

...

...

FlyB - Rękodzieło

...

Polskie Rękodzieło - katalog blogów

...

ZrobiszToSam.com - rękodzieło i porady DIY - wyszukiwarka porad DIY

...

Blogi DIY
genis.pl

...

_

zBLOGowani.pl

:)

:)

:)

:)

FB

Obserwatorzy

Google+ Followers

wyróżnienie

wygrałam

wygrałam

wygrałam

wygrałam

Wygrałam Konkurs!

Wygrałam Konkurs!

WYGRAŁAM KONKURS

Wygrałam Konkurs!

Wygrałam Candy

Wygrałam Candy

WYGRAŁAM KONKURS

Wygrałam Candy

Wygrałam Giveaway

Wygrałam Candy

Wygrałam Candy

Wygrałam Candy

Lubisz TO !